پشتیبانی / خرید تلفنی :‌ 02144556109
راکت تنیس اکستریم تور نایت EXTREME NITE TOUR و راکت تنیس اکستریم ام پی EXTREME MP جدید 2021 JULY
0 - 0
7 اردیبهشت 01     1349 بازدید
راکت تنیس اکستریم تور نایت EXTREME NITE TOUR و راکت تنیس اکستریم ام پی EXTREME MP جدید 2021 JULY

راکت تنیس  اکستریم تور نایت EXTREME NITE TOUR TENNIS  با طراحی برجسته سیاه و زرد که از انرژی شبانه شهر نیویورک الهام گرفته شده است ، فقط برای مدت محدودی در دسترس است. این طراحی خاص به همراه بهبود عملکرد صورت گرفته است، این راکت مهندسی شده برای بازیکنان حرفه ای مسابقات و کسانی است که به دنبال چرخش و قدرت بالا هستند.

این راکت نهایت اسپین را به شما می دهد که توسط ماتئو برتینی تأیید می شود. در حالی که فناوری نوآورانه Graphene 360+ باعث افزایش انعطاف پذیری و احساس ضربه تمیز می شود، گرمت های چرخشی امکان حرکت بیشتر زه های راکت و اثر ترامپولین قدرتمند در برخورد با توپ را فراهم می کنند. راکت اکستریم تور نایت EXTREME NITE TOUR TENNIS خود را در یکی از کیف های تنیس EXTREME NITE (که بزودی در SPORTNER عرضه می شود) حمل کنید.

 

این دو راکت تنیس هد HEAD خارج از کاتالوگ اصلی سال و بصورت ویژه طراحی شده اند و در حال حاضر فقط در امریکا و طی ماه آتی در اروپا به فروش می رسند. ما در SPORTNER طی 2-3 ماه دیگر یعتی مهر ماه 1400 عرضه خواهیم نمود. منتظر باشید ....

 

ویژگی های اصلی نظیر وزن، هد سایز، بالانس، الگوی زه کشی و ... راکت تنیس اکستریم تور نایت EXTREME NITE TOUR  با راکت تنیس هد اکستریم تور HEAD EXTREME TOUR و راکت تنیس اکستریم ام پی EXTREME MP جدید با راکت تنیس هد اکستریم ام پی HEAD EXTREME MP برابر است و موارد تغییر کرده ظاهر و بهبود تکنولوژی های راکت هاست.

 

تغییرات صورت گرفته بطور خلاصه:

• طراحی نسخه محدود

• چرخش و قدرت بهینه

• برای بازیکنان پیشرفته مسابقات

• احساس ضربه و انعطاف پذیری پیشرفته

 

www.sportner.ir

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید